TERMENI SI CONDITII – Licenta pentru utilizarea Platformei EvoBeauty
Acest document („Termenii si Conditiile”) reglementeaza termenii si conditiile in care Evo
Software Innovation s.r.l., persoana juridica romana, cu sediul in Municipiul Bucureşti, Sector 1,
Str. Siriului nr. 42-46 et. 3 inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul
Bucuresti sub nr. ROONRC. J40/11348/2018, avand codul unic de inregistrare 39721169 (denumita
in continuare “EvoSoftware”) este de acord sa permita Clientului accesul la Platforma EvoBeauty
si utilizarea tuturor serviciilor si facilitatilor acesteia conform Abonamentului subscris.
Clientul intelege si accepta ca orice solicitare de acces la si utilizare a Platformei EvoBeauty, ori
comanda sau subscriere de servicii in legatura cu Platforma EvoBeauty presupune in prealabil
acceptarea de catre Client a acestor Termeni si Conditii. In mod formal, acordul Clientului in acest
sens se va considera clar si expres exprimat prin bifarea casutei „Accept in totalitate Termenii si
Conditiile” de la finalul acestei pagini. Bifarea casutei respective reprezinta o semnatura
electronica, in sensul art. 4 pct. 3 din Legea semnaturii electronice nr. 455/2001, avand aceeasi
valoare cu o semnatura olografa. Astfel, Clientul confirma prin crearea contului de client si
subscriereaunui Abonament ca, in prealabil, a fost informat deplin si a analizat in detaliu Termenii
si Conditiile, Clientul fiind de acord sa adere în mod expres şi sa accepte necondiţionat Termenii şi
Condiţiile Platformei EvoBeauty.
Prin deschiderea unui cont de client si acceptarea acestor Termeni si Conditii, urmata de
subscrierea unui Abonament si prima plata aferenta acestuia, intre Client si EvoSoftware se
formeaza un contract („Contractul”), avand urmatorul continut:
1. DEFINIŢII ŞI INTERPRETARE
1.1. Definiţii
1.1.1. In cadrul acestui Contract, exista o serie de termeni, scrişi cu majuscule, carora li s-a
atribuit un inteles particular prin Contract (definitii). Definirea acestora s-a facut prin diferite clauze
ale Contractului si este marcata prin scrierea termenilor definiti cu font aldin si plasarea acestora
intre paranteze rotunde si ghilimele. In tot cuprinsul Contractului, termenii respectivi vor avea
intelesul atribuit conform celor mentionate mai sus cu exceptia cazului în care contextul impune
altfel sau există prevederi contrare in cuprinsul Contractului.
1.2. Interpretare
1.2.1. Cuvintele la singular vor include şi pluralul şi viceversa. Cuvintele la genul masculin vor
include şi genul feminin şi viceversa. Referirile la orice persoana vor fi înţelese ca referiri la
succesorii şi cesionarii permişi.
1.2.2. Titlurile şi paragrafele din Contract sunt numai pentru facilitarea referinţei şi nu afectează
în niciun fel înţelesul, alcătuirea sau interpretarea oricărei prevederi a Contractului.
1.2.3. Referirile la preambul, expuneri, clauze şi anexe privesc preambulul, expunerile, clauzele
şi anexele la Contract, dacă nu se precizează altfel; preambulul şi expunerile Contractului şi
anexele identificate în cadrul acestora fac parte integrantă a Contractului şi au aceeaşi forţă şi
efecte juridice ca şi cum ar fi incluse în cuprinsul Contractului şi referirile la Contract includ
anexele la acestia.
1.2.4. Orice referire la „scris” sau „în scris” include orice formă permanentă de reproducere
vizibilă a cuvintelor şi include comunicarea prin e-mail sau prin intermediul Platformei EvoBeauty.
1.2.5. Orice obligaţie din prezentul Contract care se îndeplineşte într-o zi care nu este Zi
Lucrătoare este prelungită până în următoarea Zi Lucrătoare.
1.2.6. Cuvintele „alt”, „altă”, „include” şi „inclusiv” nu presupun limitări de niciun fel.
1.2.7. Exemplele prevăzute în Contract sunt agreate de Părţi exclusiv pentru a facilita
înţelegerea respectivelor clauze şi nu limitează în niciun fel înţelegerea Părţilor.
1.2.8. Anexele Contractului se interpretează prin corelare cu dispoziţiile Contractului, dar
conţinutul Anexelor va prevala.
2. PLATFORMA EvoBeauty
2.1. Platforma EvoBeauty reprezinta o soluţie software de tip CRM (Customer Relationship
Management) in varianta SaaS (software as a service) care se adreseaza in principal saloanelor de
infrumusetare, clinicilor medicale, centrelor de remodelare corporala, masaj ori solar. Platforma
EvoBeauty reprezinta un program de calculator original, dezvoltat de specialistii EvoSoftware pe
baza datelor si informatiilor primite de la operatorii de top si experimetati din aria de business
careia se adreseaza acest produs. Platforma EvoBeauty ofera utilizatorilor instrumente multiple
pentru gestionarea relatiilor cu clientii, avand si functionalitati de gestiune programari, istoric
client, marketing, rapoarte complexe, contabilitate primara, gestiune stocuri/produse, integrare
case de marcat, respectand conceptele “Security by design” si “Privacy by design” pentru ca datele
clientilor sa fie protejate.
2.2. Platforma EvoBeauty poate fi accesata de pe o serie de interfete precum: aplicatii
desktop ce se instaleaza pe sisteme de operare Windows, Mac, iOS si Android web browser.
2.3. Accesul Clientului la Platforma EvoBeauty va fi permis numai dupa deschiderea de catre
acesta a unui cont de client prin completarea si transmiterea tuturor informatiilor solicitate de
sistem, subscrierea Abonamentului dorit si plata tarifului aferent acestuia. Deschiderea contului
presupune si inrolarea unui card bancar (de debit sau de credit) care va fi utilizat pentru efectuarea
platilor recurente, conform Clauzei 4 de mai jos. Prin subscrierea acestor servicii, Clientul
dobandeste o licenta temporara, neexclusiva, netransferabila si ne-sublicentiabila pentru utilizarea
modulelor Platformei EvoBeauty incluse in Abonamentul subscris („Licenta”). In functie
de Abonamentul subscris, Licenta poate fi utilizata pentru una sau mai multe locatii ale Clientului.
2.4. Cu privire la Licenta, acest Contract reprezinta si va fi interpretat ca un acord de licenta
privind drepturile utilizatorului final. In niciun caz si pentru niciun motiv acest Contract nu
reprezinta un contract sau acord de vanzare; EvoSoftware pastreaza si deţine în continuare toate
drepturile de autor cu privire la Platforma EvoBeauty, inclusiv dreptul de proprietate asupra oricarei
copii a aplicatiilor furnizate de EvoSoftware si instalate pe dispozitivele Clientului in legatura cu
Licenta, precum si asupra documentatiei aferente acestora.
2.5. Pentru o experienta deplina, configurarea si setarea initiala a Platformei EvoBeauty
trebuie sa se faca de catre specialistii EvoSoftware. Preturile standard ale acestor servicii sunt cele
indicate in sectiunea Preturi de pe website-ul Software https://evowellness.ro („Website-ul”).
2.6. In plus fata de configurarea initiala, EvoSoftware va putea presta, la cererea şi în
beneficiul Clientului, servicii de dezvoltare si customizare a Platformei EvoBeauty („Serviciile
Suplimentare”). Termenii şi condiţiile în care vor fi prestate Serviciile Suplimentare vor fi detaliate
în comenzi de servicii separate, semnate de ambele Părţi („Notele de Comandă”). Notele de
Comandă vor conţine, cu caracter minimal, descrierea şi felul Serviciilor Suplimentare, termenele
de executie, conditiile de plata şi preţul Serviciilor Suplimentare.
2.7. EvoSoftware îşi rezervă dreptul de a proceda, in orice moment si la discretia sa, cu un
preaviz de 30 de zile, (i) la intreruperea sau inchiderea Platformei EvoBeauty, (ii) la sistarea
dezvoltarii acesteia sau a acordarii de Licente sau la modificarea ori inlocuirea Platformei cu un
produs similar. Partile convin ca Licenta priveste in mod necesar si limitativ versiunea Platformei
EvoBeauty existenta la momentul subscrierii initiale a Abonamentului si nu se extinde ori include si
dreptul de utilizare a versiunilor noi si ulterioare ale Platformei.
3. DURATA CONTRACTULUI
3.1. Contractul intra în vigoare la Data Semnării şi este valabil pentru o durată nelimitată de
timp, până la încetarea acestuia prin una din modalităţile prevăzute în Clauza 9. Pentru claritate, se
precizeaza in mod expres ca Licenta, conform Abonamentului subscris, este valabila pentru 1 luna
si va inceta automat la sfarsitul perioadei pentru care a fost subscrisa sub rezerva ca nu a fost
reinnoita cu durate succesive de cate 1 luna odata cu fiecare plata recurenta efectuata de catre
Client conform Abonamentului subscris.
3.2. Clientul poate denunta unilateral acest Contract in orice moment si poate anula platile
recurente preautorizate.
4. PREŢUL CONTRACTULUI
4.1. Pretul Abonamentelor se afla afisat pe Website, in sectiunea „Preturi”. De asemenea, in
aceeasi sectiune, este afisat si pretul unitar al SMS transmis pentru Abonamentele care au inclusa
si aceasta optiune. În lipsa oricăror dispozitii contrare agreate in mod expres de
catre Parti, reinnoirea lunara a Licentei/Abonamentului se va face la pretul afisat pe Website si
aplicabil la data la care intervine reinnoirea Abonamentului, independent de pretul existent la
momentul subcrierii initiale a Abonamentului.
4.2. Pretul Serviciilor Suplimentare va fi stabilit de catre Client si EvoSoftware pe baza tarifelor
orare practicate de catre EvoSoftware si va fi stipulat in Notele de Comanda. In cazul
Abonamentelor care au inclusa si functiunea de transmitere SMS, pretul separat al SMS transmis
este mentionat.
4.3. EvoSoftware isi rezerva dreptul de a modifica unilateral si discretionar, oricand pe durata
acestui Contract, preturile si tarifele aplicabile, precum si structura si componenta
Abonamentelor. Aceste modificari vor fi anuntate Clientului prin oricare din mijloacele de
comunicare prevazute prin Contract, pe cat posibil cu cel putin 30 de zile inainte ca modificarea sa
devina efectiva.
4.4. Pretul Abonamentului subscris va fi platit de catre Client lunar, pana la data de 27 a lunii
curente pentru luna viitoare, cu exceptia pretului Abonamentului pentru fractiunea din luna in care
a fost subscris care va fi platit la data subscrierii Abonamentului. Toate platile se vor efectua direct
in temeiul acestui Contract, fara a fi necesara emiterea in prealabil a vreunei facturi sau a oricarei
alte notificari de plata. Platile lunare recurente se vor efectua on-line, suma aferenta
Abonamentului fiind debitata automat de pe cardul bancar inrolat in contul
Clientului. Platile efectuate online cu cardul, se vor
face prin intermediul solutiilor de plata online oferite de catre un tert partener autorizat al EvoSoftw
are. In prezent, partenerul de plati este EuroPayment Services s.r.l.
care garanteaza securitatea sistemelor informatice utilizate in vederea eliminarii riscului ca datele
Clientului sa intre in posesia si sa
fie folosite abuziv de persoane neautorizate. Clientul este informat ca datele cardului bancar (tip ca
rd, numar de card, data expirarii, CVV2, etc.) nu vor
fi transferate sau stocate pe serverele EvoSoftware si nici pe serverele partenerului de plati, aceste
a fiind introduse direct in sistemele Visa sau MasterCard. Folosind sistemele “Verified By
Visa” şi/sau “MasterCard SecureCode”, deţinătorul de card are posibilitatea de aşi defini o parolă personală care îi va
confirma identitatea şi proteja datele cardului împotriva folosirii lor frauduloase pe Internet.
In acest caz, autorizarea tranzactiei se
face doar dupa autentificarea Clientului in acest sistem – introducerea codului/parolei secrete, simi
lar codului PIN la tranzactiile de la ATM.
4.5. Pentru a asigura reinnoirea Licentei si implicit dreptul neintrerupt de a utiliza Platforma
EvoBeauty, Clientul este deplin raspunzator si se va asigura ca cel mai tarziu la momentul fiecarei
plati recurente va avea inrolat in Platforma EvoBeauty un card bancar valid si cu fonduri suficiente
pentru efectuarea platii.
4.6. In cazuri exceptionale, EvoSoftware poate accepta plata prin virament bancar,
in toate cazurile aceasta devenind valabila si efectiva la data la
care contul bancar al EvoSoftware este creditat cu suma respectiva.
4.7. Dupa incasarea platii, EvoSoftware va emite si comunica Clientului,
in termen legal, facturile aferente platilor. Acestea vor fi
transmise prin mijloace electronice de comunicare la distanta, email sau prin intermediul Platformei EvoBeauty, in contul de client.
4.8. Clientul intelege ca orice achizitie de Servicii realizata pe Platforma EvoBeauty este
definitiva si irevocabila, fara posibilitatea denuntarii unilaterale de catre Client, dreptul de retragere
nefiind aplicabil acestor achizitii.
4.9. Preţul SMS-urilor transmise intr-o luna va fi facturat la începutul lunii urmatoare şi va si se
va plăti prin virament bancar sau on-line cu acelasi card inrolat in sistem în termen de maxim 5 Zile
Lucrătoare de la data emiterii facturii de catre EvoSoftware.
4.10. Preţul Serviciilor Suplimentare va fi facturat la începutul fiecărei luni şi va reprezenta
contravaloarea Serviciilor Suplimentare prestate în luna anterioară, sub rezerva ca partile nu vor fi
stabilit prin Notele de Comanda alte termene de facturare. Preţul Serviciilor Suplimentare se va
plăti în termen de maxim 5 Zile Lucrătoare de la data emiterii facturii de catre EvoSoftware.
4.11. În cazul în care Pretul Contractului este convenit în alte devize decât lei, plăţile se
vor efectua în echivalent lei,
la cursul de schimb comunicat de Banca Naţională a României şi valabil la
data facturarii, respectiv la data platii, in cazul in care plata se efectueza direct
in temeiul Contractului, fara comunicarea in prealabil de catre EvoSoftware a unei facturi.
4.12. Orice obiectiuni cu privire cele consemante de către EvoSoftware în facturi pot
fi formulate în termen de 5 Zile Lucrătoare de la
data primirii facturii. După expirarea acestui termen, factura
se consideră acceptată la plată pentru sumele acolo consemnate,
direct în temeiul Contractului, fără a mai
fie necesară semnarea şi/sau ştampilarea acesteia de către un reprezentant al Clientului.
De asemenea,
se mentioneaza ca Serviciile Suport prestate se consideră receptionate în mod definitiv prin accept
area facturilor finale
(emise după prestarea serviciilor) conform celor precizate în această Clauză, fără a
fi necesară încheierea în mod formal a unui procesul verbal de predareprimire aferent serviciilor prestate sau orice alte documente doveditoare similare.
4.13. EvoSoftware poate anula accesul la Platforma EvoBeauty, fara a
fi necesara notificarea prealabila a acestuia, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei Parti fata de ce
alalta sau fara ca vreo Parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
(a) neacceptarea cardului de catre banca emitenta a cardului Clientului;
(b) invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de EvoSoftware;
(c) datele furnizate de catre Client in contul sau de
client sau in Platforma EvoBeauty sunt incomplete si/sau incorecte;
(d) Clientul nu plateste la scadenta orice suma datorata EvoSoftware prevazuta in sau decurgand
din acest Contract.
5. OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR
5.1. EvoSoftware se obligă:
5.1.1. să asigure accesul şi utilizarea de către Client a Platformei EvoBeauty, conform
Abonamentului subscris de către Client. Pentru claritate este înţeles faptul că accesul şi
conectarea la Platforma EvoBeauty presupune existenţa unei conexiuni internet care trebuie
asigurată de către Client;
5.1.2. să asigure funcţionarea şi mentenanţa tehnică a Platformei EvoSoftware, garantând o
funcţionalitate de de 99.9% / lună. In calcularea acestui indicator nu se vor considera perioadele
de mentenanta programate de catre EvoSoftware si anuntate in mod corespunzator Clientului. Pe
cat posibil, acestea vor fi programate in afara orelor de program normal de lucru (i.e. 7-22).
EvoSoftware va asigura asistenţa tehnică conform propriilor decizii, fără garanţii sau declaraţii.
5.1.3. Sa gazduiasca Platforma EvoBeauty pe server securizat, respectand la nivel minimal
conceptele „Security by design” si “Privacy by design”;
5.1.4. să presteze Serviciile Suport agreate cu Clientul în termenele şi conditiile menţionate în
Notele de Comandă.
5.2. Clientul se obliga:
5.2.1. sa utilezeze Platforma EvoBeauty exclusiv pentru uzul si operatiunile interne ale Clientului
si numai in interesul propriu al acestuia, cu respectarea stricta a conditiilor de Licenta, in special
cele cu privire la locatii sau lucratori. Clientul nu poate instraina in niciun fel (cu titlu gratuit sau
oneros), inchiria, sub-licentia, cesiona, imprumuta sau acorda unor terte persoane acces ori orice
alt drept in legatura cu utilizarea Platformei EvoBeauty, fiind interzisa orice folosire in scopuri
comerciale a Platformei EvoBeauty;
5.2.2. sa pastreze confidentialitatea si sa nu comunice niciunei terte persoane datele de acces
la Platforma EvoBeauty si sa se asigure ca acestea sunt pastrate in deplina siguranta pentru a
preveni accesul persoanelor neautorizate la acestea. Clientul este responsabil pentru pastrarea
confidentialitatii datelor de acces in contul de client si isi asuma intreaga responsabilitate pentru
toate activitatile efectuate din contul sau de client creat pe Platforma;
5.2.3. sa nu copieze, distribuie sau sa extraga componente sau să efectueze lucrări derivate din
Platforma EvoBeauty;
5.2.4. sa nu modifice, traduca, copieze sau reproduca Platforma EvoBeauty ori sa efectueze sau
sa aduca modificari, in orice fel, Platformei EvoBeauty sau sa genereze copii ale acesteia, decat in
cazurile si cu acordul prealabil scris al EvoSoftware;
5.2.5. sa nu refaca programul sursă, decompileze sau dezasambleze Platforma EvoBeauty şi sa
nu incerce să descopere codul sursă al acesteia. Clientul este de acord ca in cazul in care incalca
oricare dintre obligatiile prevazute in aceat articol, orice software ori documentatie rezultata din
aceasta actiune devine in mod automat si ramane in proprietatea exclusiva a EvoSoftware,
acesteia din urma apartinandu-i toate drepturile de autor cu privire la software-ul si documentatia
rezultate;
5.2.6. să nu desfăşoare activităţi ilicite prin intermediul Platformei EvoBeauty şi să respecte
întru-totul legislaţia în vigoare privind declararea si inregistrarea veniturilor obtinute, prelucrarea
datelor cu caracter personal si regulile deontologice aferente domeniului in care activeaza. Se
precizeaza in mod expres si este asumat de catre parti ca EvoSoftware nu are nicio responsabilitate
privind datele si informatiile existente in contul Clientului si ca acesta din urma este unicul si
singurul responsabil pentru intregul continut existent si pentru activitatea desfasurata prin
intermediul Platformei EvoBeauty.
5.2.7. să respecte legislaţia şi standardele aplicabile în legătură cu protecţia si prelucarea
datelor cu caracter personal, absolvind EvoSoftware de orice raspundere cu privire la stocarea ori
prelucrarea in orice alt mod a acestora date. Clientul este singurul responsabil cu privire la datele
incarcate in sistem si garanteaza ca a obtinut in mod legal si are dreptul sa prelucreze datele cu
caracter personal introduse, inclusiv prin transmiterea acestora catre EvoSoftware.
5.2.8. să plăteasca întocmai, la termenele şi în conditiile stabilite în prezentul Contract şi/sau
prin Notele de Comandă, Preţul Contractului şi toate sumele datorate în temeiul acestui Contract.
In cazul in care Clientul nu plateste Pretul Contractului la data scadentei, acesta este de drept in
intarziere si va datora EvoSoftware penalitati de intarziere in cuantum de 0,15% din suma datorata
pentru fiecare zi de intarziere;
5.2.9. sa furnizeze cu celeritate EvoSoftware toate informaţiile şi materialele necesare acesteia
in scris pe email/whatsapp pentru prestarea Serviciilor Suplimentare, în forma şi avand conţinutul
indicate de catre EvoSoftware. Orice întarziere în furnizarea acestor date şi informaţii va prelungi în
mod corespunzator termenele de execuţie asumate de către EvoSoftware;
6. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
6.1. EvoSoftware este şi rămâne proprietarul deplin şi exclusiv al tututor drepturilor de
proprietate intelectuală asupra Platformei EvoBeauty, inclusiv asupra oricăror modificări,
actualizări, dezvoltări ulterioare ale Platformei EvoBeauty, chiar dacă acestea se vor efectua la
recomandarea ori cererea Clientului sau în legătură cu produsele Clientului ori de catre Client, in
temeiul Contractului sau prin incalcarea acestuia. Nimic din acest Contract nu va fi interpretat în
sensul transmiterii, cesionării sau pierderii, totale sau parţiale, în orice mod, de către EvoSoftware
a drepturilor de proprietate intelectuală asupra Platformei EvoBeauty. Structura, organizarea şi
codul sursa al Platformei EvoBeauty reprezinta secrete comerciale şi informaţii confidenţiale ale
EvoSoftware.
6.2. In cazul in care Clientul reface prin inginerie sau compilare inversă codul sursă al
Platformei EvoBeauty, îl dezasambleaza sau incearca prin orice alt mod să îl descopere, încălcând
prevederile acestui Contract, Clientul este de acord si garanteaza EvoSoftware că orice informaţie
astfel obţinută va fi transferată automat si în întregime EvoSoftware, ca efect al acestui Contract, şi
va fi considerată in mod irevocabil ca fiind deţinută si fiind proprietatea exclusiva a EvoSoftware,
din momentul obţinerii informaţiilor respective; aceasta nu va afecta drepturile si prerogativele
EvoSoftware derivand din încălcarea Contractului de catre Client si nu il va absolvi pe acesta din
urma de raspundere.
6.3. Părţile acceptă că executarea Contractului presupune utilizarea de către o Parte a unor
drepturi de proprietate intelectuală (e.g. mărci, indicaţii geografice, patente, drepturi de autor) ale
celeilalte Părţi, indiferent dacă acestea sunt înregistrate sau nu. În acest sens, titularul drepturilor
se consideră că acordă celeilalte Părţi, direct în temeiul Contractului, o licenţă neexclusivă de
utilizare a acestor drepturi, netransmisibila, limitată la acţiunile şi activităţile care sunt prevăzute
expres în Contract şi/sau Notele de Comandă sau care decurg din executarea acestora. Licenţa de
utilizare va fi limitată pentru o perioadă de timp necesară realizării Contractului şi care nu va depăşi
data încetării acestuia. Clientul este de acord si permite EvoSoftware sa comunice nelimitat pe
durata acestui Contract, in scop de promovare a Platformei EvoBeauty, relatia de afaceri pe care o
are cu Clientul si sa afiseze pe Website si pe orice material de promovare (tiparit, audio sau video),
marca si sigla Clientului.
6.4. Fiecare Parte se obligă să protejeze mărcile şi drepturile de proprietate intelectuală ale
celeilalte Părţi cu privire la care dobândeşte o licenţă şi să nu le folosească într-un mod care să
conducă la pierderea caracterului distinctiv, la devenirea acestora generice sau care să inducă
publicul în eroare cu privire la calitatea, natura, originea ori într-un mod care este prejudiciabil şi
incompatibil cu numele, reputaţia sau imaginea titularului dreptului ori produsului la care se referă.
6.5. În cazul în care licenţa acordată în conformitate cu dispoziţiile acestui articol se referă la
utilizarea unor software, orice extras ori raport generat de sau cu ajutorul software-ului va afişa în
mod explicit denumirea software-ului şi titularul dreptului de autor asupra acestuia.
6.6. La încetarea Contractului, fiecare Parte este obligată să înceteze orice folosinţă a
drepturilor de proprietate intelectuală aparţinând celeilalte Parţi, precum şi să restituie acesteia
toate documentele primite în legătură cu acestea şi cu executarea Contractului. Astfel, fiecare
Parte va proceda, fără a se limita la (i) dezinstalarea oricăror software-uri, (ii) ştergerea oricăror
copii de siguranţă; (iii) restituirea şi/sau distrugerea tuturor materialelor publicitare şi documentare
puse la dispoziţie de cealaltă Parte sau rezultate din executarea Contractului.
7. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
7.1. Drepturile si obligatiile partilor derivand din stocarea de catre Client a unor date cu
caracter personal in Platforma EvoBeauty sunt prevazute in Anexa – Conventie de prelucrare a
datelor cu caracter personal, parte integranta din acest Contract.
7.2. Părţile declară că au cunoştinţă de dispoziţiile legislaţiei în vigoare privind prelucrarea
datelor cu caracter personal şi îşi garantează reciproc că vor respecta în totalitate drepturile
recunoscute prin aceasta în beneficiul terţelor persoane.
8. RETRAGEREA LICENTEI
8.1. EvoSoftware isi rezerva dreptul de a retrage ori limita Licenta acordata Clientului in
temeiul acestui Contract in urmatoarele cazuri:
(a) constata o incalcare din partea Clientului a obligatiilor sale asumate prin Contract in legatura cu
accesul ori utilizarea Platformei EvoBeauty (e.g. utilizare pentru mai multe locatii sau lucratori
decat cei inclusi in Abonament);
(b) in cazul in care Clientul nu plateste la scadenta si nici in urmatoarele 5 zile lucratoare Pretul
Serviciilor Suplimentare sau al SMS-urilor sau orice alta suma datorata EvoSoftware;
(c) drepturile de autor ale EvoSoftware asupra Platformei EvoBeauty sunt afectate sau risca sa fie
afectate, in orice mod, urmare a unei actiuni sau inactiuni a Clientului.
8.2. Ori de cate ori exista cel putin unul dintre de cazurile de retragerea ori limitare a Licentei,
astfel cum sunt prevazute in articolul de mai sus, EvoSoftware isi rezerva dreptul de a bloca
imediat, fara nicio notificarea sau alta procedura prealabila, accesul Clientului si de a face tehnic
imposibila utilizarea de catre acesta a Programei EvoBeauty. Dispozitiile Clauzei 9 din Contract
raman in continuare valabile si pe deplin aplicabile si in aceste cazuri.
9. ÎNCETAREA CONTRACTULUI
9.1. Prezentul Contract încetează în una dintre următoarele situaţii:
9.2. prin denunţarea unilaterală de către oricare dintre Părţi, cu un preaviz de minim 10 zile,
inclusiv în situaţia prevăzută în Clauza 3 din Contract;
9.3. la expirarea unui termen de 10 zile de la data primirii notificării prin care se invocă, de
către una dinte Părţi, încălcarea unei obligaţii contractuale şi se pretinde remedierea acelei
încălcări, dacă Partea aflată în culpă nu va fi remediat respectiva încălcare în termenul de 10 zile,
menţionat mai sus;
9.4. de drept, fără intervenţia instantelor de judecată şi fără a mai fi necesară punerea în
întârziere ori orice altă formalitate prealabilă, cu simpla informare a Clientului, în cazul în care
Clientul încalcă una sau mai multe dintre obligaţiile esenţiale asumate prin Contract. În sensul
acestei Clauze, următoarele obligaţii se consideră obligaţii esenţiale:
9.4.1. neplata Pretului Contractului sau a oricărei alte sume datorate în temeiul Contractului în
termen de maxim 5 de zile lucratoare de la scadenţă;
9.4.2. încalcarea obligatiilor prevazute în Clauzele 6.2.11 şi 6.2.12;
9.4.3. nerespectarea garanţiilor prevăzute în Clauza 10.
9.5. În situaţia încetării Contractului, din oricare din motivele enunţate mai sus şi fără a
prejudicia celelalte drepturi ale EvoSoftware recunoscute prin Contract, in termen de 15 zile de la
data incetarii Contractului, EvoSoftware va putea sterge contul de client al Clientului creat in
Platforma EvoBeauty si toate datele acolo stocate. La cererea Clientului, formulata in interiorul
termenului de 15 zile mentionat mai sus, si in conditiile in care Clientul nu datoreaza EvoSoftware
nicio suma de bani, indiferent de titlul ori temeiul acesteia, EvoSoftware va putea efectua si preda
Clientul un back-up al datelor Clientului stocate in Platforma EvoBeauty in schimbul unui pret
de 100 euro, platit in prealabil.
10. GARANTIE
10.1. Partile sunt de acord ca, in ciuda tuturor diligentelor EvoSoftware, este imposibila
excluderea tuturor erorilor de dezvoltare sau de productie a Platformei EvoBeauty si a programelor
asociate acesteia, precum si a Serviciilor Suport prestate. EvoSoftware garanteaza corectarea
gratuita a erorilor intervenite in primele 2 luni de la configurarea Platformei EvoBeauty pentru Client
(considerat termen de garantie), cu conditia ca Platforma EvoBeauty sa fie utilizata si exploatata
conform documentatiilor si instructiunilor EvoSoftware. Raportarea erorilor va fi expediata catre
EvoSoftware in termen de maxim 10 zile de la constatarea acestora si in toate cazurile inainte de
expirarea termenului de 2 luni de garantie. Termenele de garantie si de notificare nu pot fi nici
prelungite, nici intrerupte.
10.2. Garantia devine nula in situatia in care Clientul aduce modificari si/sau completari
Platformei EvoBeauty fara acordul prealabil scris al EvoSoftware.
10.3. Remedierea deficientelor in perioada de garantie reprezinta singura compensatie
acordata Clientului pentru functionarea defectuoasa a Platformei EvoBeauty. Orice alte cereri in
legatura cu sau derivand din garantia Platformei, cum ar fi dar fara a se limita la reducerea
preturilor, rezilierea/rezolutiunea sau incetarea Contractului ori solicitarea de daune interese
pentru intarzierea sau neexecutarea prevederilor contractuale sau pentru orice dauna datorata
unei erori, sunt in mod expres excluse de catre parti.
10.4. Clientul, în calitate de utilizator final al Platformei EvoBeauty, declara ca a luat la
cunostinta si accepta in mod expres ca, în limita maxima permise de legea aplicabila, Platforma
EvoBeauty se furnizează „ca atare” („as is”), fără niciun fel de garanţie aditionala, explicită sau
implicită, in plus fata de cele prevazute in aceasta Clauza. Sub rezerva celor mentionate in aceasta
clauza, EvoSoftware nu acord niciun fel de garanţii, explicite sau implicite, incluzând, însă fără a se
limita la garanţiile de comercializare sau de adecvare la un anumit scop şi nu poate garanta că
Platforma EvoBeauty nu va încălca brevete, drepturi de autor, mărci comerciale sau alte drepturi
ale unor terţi. De asemenea, nu există si nu se acorda nicio garanţie că functionalitatile conţinute în
Platforma EvoBeauty vor satisface cerinţele Clientului sau că funcţionarea acesteia va fi
neîntreruptă sau lipsită de erori. Clientul isi asuma întreaga responsabilitate şi riscurile pentru
alegerea Platformei EvoBeauty în scopul de a obţine rezultatele scontate şi pentru instalarea,
utilizarea şi rezultatele obţinute de pe urma acestuia.
11. LIMITAREA RASPUNDERII EVOSOFTWARE
11.1. Partile convin in mod expres prin aceasta clauza ca EvoSoftware nu are si nu va avea
nicio responsabilitate pentru pierderea datelor introduse in si/sau prelucrate de Platforma
EvoBeauty indiferent de cauza care a determinat un astfel de eveniment, cum ar fi, dar fara a se
limita la erori de dezvoltare si/sau de productie. Clientul este informat cu privire la necesitatea de a
efectua si mentine permanent un back-up actualizat pentru datele stocate in Platforma EvoBeauty.
11.2. In limita maximă permisă de legea aplicabila, EvoSoftware nu va fi răspunzătoare, în
conformitate cu prezentul Contract, pentru nicio pierdere de venit efectivă sau anticipată, pentru
profitul nerealizat, pierderea de contracte sau pentru orice alt prejudiciu altul decât prejudiciul
direct dovedit şi cauzat Clientului din culpa exclusivă a EvoSoftware, indiferent dacă un astfel de
prejudiciu este, a fost sau ar fi trebuit să fie previzibil sau cunoscut la orice moment de la data
încheierii Contractului.
11.3. Cuantumul maxim al răspunderii EvoSoftware în legătură cu prezentul Contract, pentru
orice prejudiciu (inclusiv rezultat din neglijenţă) sau pentru orice altă formă de răspundere civilă,
delictuală sau contractuală rezultată din relaţia EvoSoftware cu Clientul, nu poate depăşi
contravaloarea Preţului Abonamentului încasat de către EvoSoftware de la Client în ultimele 6 luni
anterioare evenimentului care a generat prejudiciului.
12. DECLARAŢII ŞI GARANŢII
12.1. Fiecare Parte declară şi garantează celeilalte Părţi după cum urmează:
(a) este constituită şi organizată în conformitate cu legile din România şi are capacitate şi
autoritate deplină şi nerestricţionată să încheie şi să execute acest Contract;
(b) Partea persoană juridică are toate autorizările corporative necesare pentru a încheia
prezentul Contract;
(c) acest Contract creează obligaţii legale, valabile şi angajante ale Părţii, executorii în
conformitate cu termenii şi condiţiile Contractului;
(d) încheierea Contractului şi respectarea prevederilor acestuia nu este şi nu va fi în viitor în
conflict cu şi nici nu constituie o încălcare a prevederilor vreunei legi, decizii, sentinţe, decret sau
regulament de care Partea este ţinută;
(e) încheierea şi executarea acestui Contract nu este şi nu va fi în conflict cu sau nu va
determina o încălcare a oricaror prevederi din actul constitutiv al Părţii sau din orice contract sau
alt act juridic la care Partea este parte;
13. PLURALITATEA DE CLIENTI. SOLIDARITATEA
13.1. In cazul in care acest Contract este incheiat cu mai multe persoane juridice afiliate care
functioneaza in aceeasi locatie si detin si utilizeaza aceeasi baza de clienti si doresc deschiderea si
folosirea unui singur cont de client pe Platforma EvoBeauty, toate obligatiile Clientului asumate
prin acest Contract sunt obligatii solidare, astfel incat fiecare dintre clienti, la alegerea Evo
Software, poate sa fie ţinut separat pentru executrea întregii obligaţii. Utilizarea Platformei
EvoBeauty si organizarea gestiunii separate pentru clientii multipli se va face cu respectarea stricta
a prevederilor legislatiei finaciar contabile in vigoare.
13.2. Repartizarea intre Clienti a costurilor generate de plata Pretului Contractului va fi stabilita
direct intre Clienti, in functie de benficiul obtinut de fiecare sau alte criterii de repartizare acceptate
de catre acestia, fara implicarea in niciun fel a EvoSoftware.
14. LEGEA CONTRACTULUI/ LITIGII
14.1. Acest Contract este guvernat de legea română.
14.2. Litigiile între Părţi se vor rezolva pe cale amiabilă, iar dacă diferendul nu este soluţionat în
termen de 15 zile, oricare dintre Părţi se poate adresa instanţelor competente material a rezolva
litigiul din Bucureşti.
15. NOTIFICARI SI COMUNICARI
15.1. Orice notificare, cerere, instrucţiune sau orice alt document ce trebuie transmis de către
o Parte către cealaltă Parte în legătură cu acest Contract se va face în scris şi va fi (i) transmisă
personal, (ii) transmisă prin e-mail sau prin intermediul Platformei EvoBeauty sau (iii) transmisă
prin curier, la adresele specificate mai jos. Notificările vor fi considerate ca primite de Partea careia
îi sunt adresate: (i) în ziua livrării, dacă notificarea a fost transmisă personal sau prin curier, (ii) în
ziua urmatoare celei in care a intervenit transmiterea prin e-mail sau prin intermediul Platformei
EvoBeauty, sub condiţia ca dovada de confirmare generată de sistem să fie păstrată de expeditor şi
pusă la dispoziţia destinatarului la cerere sau (iii) la data când oricare dintre Părţi confirmă
celeilalte Părţi primirea respectivei notificări prin oricare dintre mijloacele de mai sus.
15.1.1. Coordonate pentru comunicare:
Pentru EvoSoftware: la coordonatele prevazute in preambulul acestui Contract
Pentru Client: la coordonatele existente in contul de client din Platforma EvoSoftware
16. ALTE CLAUZE
16.1. Termenii si Conditiile, si implicit continutul Contractului, pot fi schimbati in orice moment
de catre EvoSoftware, pentru a răspunde noilor funcţionalităţi ale Platformei EvoBeauty dezvoltate
de către EvoSoftware sau adaptărilor ori actualizărilor impuse de cadrul legal aplicabil activităţii
desfăşurate de către EvoSoftware. Pe cât posibil, modificările aduse Termenilor şi Condiţiilor
Platformei EvoBeauty vor fi comunicate Clientului prin intermediul contului deschis în Platforma
EvoBeauty şi/sau a adresei de e-mail cu care Clientul este înregistrat în Platforma EvoBeauty, fără
ca prin aceasta Clientul să fie exonerat de obligaţia de a consulta constant Termenii şi Condiţiile
Platformei EvoBeauty afişaţi in sectiunea dedicata din Website. În cazul în care, urmarea a unei
modificări, Clientul nu este de acord cu noii Termeni şi Condiţii, Clientul poate denunţa unilateral
Contractului printr-o notificare transmisă EvoSoftware, cu acordarea unui termen de preaviz de
minim 10 zile.
16.2. În cazul în care oricare din prevederile prezentului Contract devine nulă sau neaplicabilă,
prin efectul legii, o astfel de nulitate sau inaplicabilitate nu afectează restul prevederilor din
Contract, EvoSoftware avand dreptul de a proceda, cu bună-credinţă, la înlocuirea respectivelor
prevederi nule sau inaplicabile, cu alte prevederi care să reflecte cât mai bine intenţiile celor două
Părţi, conform legii.
16.3. Forţa majoră înlătură răspunderea civilă a părţilor, acestea urmând a-şi notifica în scris
despre eveniment în termen de 5 (cinci) zile de la producerea lui.
16.4. Clientul declara ca a inteles si accesta in mod expres clauzele privind limitarea
răspunderii (Clauzele 10 si 11), dreptul de a denunţa unilateral contractul
(Clauzele 2.7, 3.2, 9.2), de a suspenda executarea obligaţiilor (Clauzele 8 si 9), precum si
clauzele care prevad reînnoirea tacită a contractului (Clauza 3) si prin care se derogă de la
normele privitoare la competenţa instanţelor judecătoreşti (Clauza 14).
16.5. Părţile convin că nicio modificare de circumstanţă (fie de natură economică, politică,
juridică sau de altă natură) nu va reprezenta un temei de renegociere a termenilor prezentului
Contract sau de încetare a prezentului Contract de vreuna dintre Părţi.
16.6. Nicio neexercitare sau întârziere în exercitarea de către o Parte a oricărui drept sau
remediu în temeiul prezentului Contract nu va constitui o renunţare la acestea, iar exercitarea
individuală sau parţială a oricărui drept sau remediu nu va împiedica exercitarea ulterioară a
respectivului drept sau remediu sau exercitarea oricărui alt drept sau remediu. Drepturile şi
remediile prevăzute în prezentul Contract sunt cumulative şi nu exclud alte drepturi sau remedii
prevăzute de lege.
16.7. Clientul confirmă că a avut acces si a putut beneficia de consultanţă juridică
independentă cu privire la întregul conţinut al acestui Contract şi declară că prevederile acestui
Contract şi toate documentele încheiate în baza Contractului sunt corecte şi rezonabile şi în acord
cu interesul respectivei Părţi.
16.8. Anexa – Conventie de prelucrare a datelor cu caracter personal constituie parte integrantă
din acest Contract, ca şi cum ar fi cuprinsa în corpul Contractului.